:: صفحه‌ی اول     :: درباره‌ی ما     :: تماس با ما
پنجشنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
:: English Section
P اخبار
ایجاد شبهه تبلیغاتی از طریق انتشار آثار معماری در وبسایت های انگلیسی زبان

داستان انتشار آثار معماری در مجله های داخلی معماری که معمولا با دریافت مبلغی - بدون ذکر ماهیت تبلیغانی مطلب - از جانب مجلات انجام می شد/می شود، هنوز ادامه دارد و البته در میان کارفرمایان همواره شبهه ای در راستای کیفیت دفتر صاحب اثر ایجاد کرده و نهایتا راه را برای سوال در مورد اخلاقی بودن این امر باز می کند.
این روزها اما روشی کم خرج تر - چه بسا بدون خرج - در حال باب شدن است؛ ارتباط گیری با سایت های گزارشی/ خبری انگلیسی زبان و ارسال اثر برای انتشار در آنها که البته با همه گیر شدن اینترنت در ایران چه بسا موثر تر از روش سنتی نیز باشد.
در این بین البته سایت شیلیائی آرچ دیلی (http://www.archdaily.com)که توسط یک گروه دینفع در معماری به نام Plataforma Networks (http://www.plataformanetworks.com)و بیشتر با هدف ارتباط گیری به کارفرمایان و معماران بنام و نه یک سرویس حرفه ای خبری، منتشر می شود، گوی سبقت را از بقیه ربوده است.

P تبلیغات
دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات در رشته کارشناسی ارشد شهرسازی دانشجو می پذیرد
 مسترکلاس تخصصی ژورنالیسم در حوزه شهر و معماری